Tuesday 31 May 2016

Eli Gilić - Robovi žudnje




Izdavač - Laguna 

"Trudim se da na papir prenesem svu njenu draž i lepotu, ali one su neuhvatljive. Izmiču mi kao brzi kolibri cvetu mesožderu. Ne mogu da dočaram njenu tananost i gordost što izbijaju iz svake pore. Ne mogu na crtežu predstaviti njen opojni miris koji mi uvek pomuti um. Koliko god crtež bio veran, ne mogu izraziti njenu moćnu senzualnost. "

Ovo knjiga je kao biber i čokolada. Knjiga koja će vas zainteresirati već od prvog retka, koja će vas na momente ljutiti, koja će vam se na mjestima zgaditi, dakle - knjiga sa kojom vodite plodan dijalog.
Pravo iznenađenje za mene, klasičnog knjigoljupca sa posebnih knjiškim ukusom, koji je bio zadovoljen čim sam pročitala biografiju mlade beogradske autorice, o kojoj do sada nisam ništa znala, pa nažalost ni čula za nju. Briljantna ideja, i hrabrost, pisati o nama jako dobro poznatim likovima iz stvarnog života, umjetnicima i književnicima, probisvjetima, najpoznatijim likovima iz književnih dijela. Autorica ne piše o nihovom stvaralaštvu, o njihovim nadahnućima. Pomalo neobično, ona ređa niz priča o njihovim seksualnim apetitima i načinima na koji ih oni zadovoljavaju.
Kako sam spomenula, na momente vas knjiga ljuti,neka mjesta će vam se zasigurno zgadit, ali jedno garantiram,ova knjiga se ne ispušta iz ruku, do zadnje, 214. stranice.

Recenzija by Mila Rajić


No comments:

Post a Comment