Tuesday 31 May 2016

Kerolajn Kepnes - Ti




Izdavač - Laguna 

"Nisi ušla ovamo zbog knjiga, Bek. Nisi morala da me osloviš po imenu. Nisi morala da mi se osmehuješ, da me slušaš ili da me gledaš. Ali uradila si to. Tvoj potpis je na priznanici. Nisi platila gotovinom i ništa nije bilo šifrovano. Bilo je stvarno. Pritiskam palac na mokro mastilo na priznanici i koža mi je umrljana mastilom sa rečima Ginevra Bek."

Instagram, Fejsbuk, Tviter. Svakako da su ovo društvene platforme koje nam daju mogućnost da izrazimo svoje mišljenje, ideje, fotografije. Ali, šta to još ove tri društvene mreže imaju zajedničko? One istovremeno predstavljaju savršen način da naš ukus, interesovanja, mesta koja posećujemo padnu u ruke pogrešnoj osobi... Osobi kao što je Džo. Osobi koja brine o svakom svom koraku i sanja o savršenoj ženi koja će biti isklesana baš po njegovom ukusu. Šta se dešava kada to pronađe u mladoj Ginevri? Ona gubi svaku sigurnost, nije ni svesna da upravo njeni nalozi na društvenim mrežama odaju njene najveće tajne Džou, da njeni e-mejlovi predstavljaju idealan izvor informacija o njenom životu i njenim mislima, da nije sama čak i kada misli da jeste...

Zvuči jezivo? Verujte mi, ovo je samo mali delić onoga što vas čeka u ovoj interesantnoj knjizi. A koliko je dobar stil pisanja autorke pokazaće vam i činjenica da ćete verovatno stati na Džoovu stranu. Jer, ipak, ni Ginvera nije tako nevina i dobra kao što se čini...

Ovo je zaista knjiga koja se čita u jednom dahu i koja vas tera na razmišljanje o sopstvenom ponašanju i sigurnosti. A kako Džo rešava prepreke koje ga nekako uvek dele od njegove savršene žene? Vreme je da uzmete ovu knjigu u ruke i saznate.

Recenzija by Una Kavazović Book Blogger 

No comments:

Post a Comment