Friday 3 June 2016

L. S. Hilton - Maestra


Izdavač - Laguna

Za početak odmah dve napomene:
1. Džudit nije Ejmi iz ''Iščezle''.
Glupo je porediti junakinje iz drugih knjiga sa njom jer je Ejmi ipak poseban, još uvek jedinstven, lik kog su svi ljubitelji psiho trilera zavoleli.
2. Džudit nije ni Lizabet iz ''Muškarci koje mrze žene''.
Lizabet je pametnija, mračnija i simpatičnija.
Što, naravno, ne znači da je Džudit dosadna i da knjiga nije zanimljiva, samo me nerviraju ovakva poređenja zbog bolje reklame.

"Nekad vidim svoj život kao mrežu razapetih konopaca kojima moram da hodam, konopaca raširenih između onog što mogu da pružim ili verujem da pružam i onoga što ću imati."

''Maestra'' je knjiga o Džudit koja brzo razmišlja i upravlja svim situacijama u kojima se nađe, ovo je knjiga o umetnosti, glamuru, nesreći, nepravdi, novcu, promenama i sve je to, naravno, začinjeno seksom.
Ono što mi se nije dopalo je usporena radnja i previše nepotrebnih detalja. Prvih 90 strana sam jedva pročitala, onda je postalo lako i zanimljivo. Osim delova sa modom. Ja sam žensko, volim i ja suknje, haljine, cipele, pantalone... ali stvarno, stvarno ne želim da čitam o tome u trileru.
S druge strane, svidelo mi se to što me je zanimalo u kakvim situacijama će se Džudit naći i šta će sledeće uraditi, i bila sam iznenađena u nekim poglavljima.
Neočekivani obrti u par navrata.
Film će uskoro biti snimljen.
Autorka će napisati još dva nastavka, koja ću pročitati jer me zanima šta će se još dešavati u životu Maestre i nadam se da će ostale knjige ipak biti za nijansu bolje.
  
"Zažmurila sam. Koliko je prošlo otkako sam opušteno disala? Trebalo bi da krenem, da pokupim taj prokleti prtljag, uhvatim taksi do stanice, prionem na sledeći korak i onda na naredni. Ali nisam ti učinila. Samo sam sedela i gledala kako pada kiša." 

   
Recenzija by Kristina Prodavnica snova

No comments:

Post a Comment